Mrs S

★ ★ ★ ★ ★
bersyukur kami masih bersatu
Thursday 3 May 2012 09:15 0 Atashinci(s)



assalamualaikum semua selamat malam , dah lama kan aku tak update story kat blog hehe . maklum lah busy Laa hahaha .. (gurauje) , malam ini just nak cerita laa yang hubungan aku and S masih kekal lagi , masih bersatu , kita orang couple da 2 bulan 4 hari . hahaha . haa lebih kurang macam tuu lah , tadi kita orang lepak , best tengok cerita hantu gelak2 .. kat depan tv , tapi kita orang stop messages sebab S tengah main badminton .. biar laa dia , dia tuu kalau jumpe kawan haaa . tau-tau aje laa kan macam mana . its oke ... aku paham kau busy time-time macam ini .. oke Fine !! tapi kan alhamdulilah dari minggu lepas kita orang ade janji tak nak gaduh-gaduh lagi , so sampai sekarang laa kita orang da tak gaduh-gaduh , just happy , giler-giler , sometime i feel so sad jugak , tapi masih gelak senyum (buat-buathappyjela) hehe .. tapi , tapi , tapi kalau aku takde mood or tension , lepak kdg-kdg diam aje , dia mesti senyum lebar-lebar kat depan muka aku sampai nampak *lesung pipit* dia , baru aku boleh cakap-cakap balik , senyum , or gelak , sebab aku paling suke tengok lesung pipit dia dalam siott !! pergghhh !! JELES AKU . hahahahahahahahaha .. aku and S bersyukur sangat-sangat alhamdulilah sebab boleh kekal walau ape pun dugaan kita orang try bersabar aje sampai laa dugaan tuu hilang , aku and S sama-sama kuat kan semangat , cuba banyak bersabar ,, ye ini laa hasil nye yang melimpah ruah kepada kami .. akhirnye kita bersama juga .. hehe ..... (PEACE) oke laa selamat malam , sweet dream oke , nite .. tata BYE =) and last i hope you guys enjoy too reading my story to night oke =) hikkhokss thanks too all yang sudi baca my blog FOREVER YOUNG _ thanks so much oke bYe <3 <3 <3

Some Words ;



Hello and Welcome to my bloggie. You have entered on my corner
I just shared what I like and feel.
Hate me ? just go to (x) symbol and click that :).

Updates : No Harsh Word Please :)

Talk here ;



♦ URL blog only
♦ Harsh words & Anon not allowed



Credits ;

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : Jieya

All rights reserved ® Jieya 2012.