Mrs S

★ ★ ★ ★ ★
Ku Tuju Khas Buat Muu Mohd Shahrin Yang Kuu Sayang
Tuesday 3 April 2012 10:21 0 Atashinci(s)




1:09 pagi sekarang aku nak curah kan perasaan aku , aku SAYA SAYANG AWAK SHAHRIN awak jangan lupa saye ye . walau ape pun terjadi sebab saye CINTA AWAK SHAHRIN awak Laa yang manis , happy , terindah , hensem , omeyy , istimewa bagi saye .. saye besyukur dapat hidup gn awak walaupun baru sahaje kite rapat macam nie kan? but the way . saye hargai itu semua .. awak Laa yang wat saye happy tiap-tiap hari tak jemu saye pandang muke awak sebab awak yang pemanis orang nye bagi saye .. kalau ditakdir kan berpisah pun saye tetap tak nak !!! saye just nak bersame awak hingga akhir hayat saye . kalau tu pun jodoh nye berpanjangan . Saye sayang awak sangat-sangat , sometime kite ade gadoh tapi tak pernah pun terniat nak sakit kan hati awak , kadang-kadang kalau saye marah awak . tetibe aje terlepas marah . percaye Laaa .. saye memang sayang awak seorang , tak ade orang lain selain awak aje yang BERTAKHTA at hati iteewwww nie .. PERCAYALAH .. saya janji dengan awak , yang saya akan bersame awak smpai bile-bile . 
oke sayang bye moge mimpi indah malam nie , itewww mmg meluahkan perasaan nie just for you sayang . bbuuubbbyeeee sweet dream ILYSM =) <3 <3 <3

Some Words ;



Hello and Welcome to my bloggie. You have entered on my corner
I just shared what I like and feel.
Hate me ? just go to (x) symbol and click that :).

Updates : No Harsh Word Please :)

Talk here ;



♦ URL blog only
♦ Harsh words & Anon not allowed



Credits ;

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : Jieya

All rights reserved ® Jieya 2012.