Mrs S

★ ★ ★ ★ ★
percintaan amat sedih ..
Tuesday 21 February 2012 20:03 0 Atashinci(s)


hai . today jieya tak skula sebab jieya penat ) N jieya nak citer pada hari ahad pkul 12 tepat aku clash gn pkwe aku mmg sedih . than aku kne game pulak tuh gn budak2 lepak . sedih kene tipu . aku punye Ex skg da buad taik kat aku . skg dy da couple gn pompuan laen. cepat betol dy lupe kn aku. tapi dy jugak yg suoh mkwe dy maki , kutuk aku macam2 . YAALLAH ape lagi dugaan yg menimpa ku yaAllah :'( .. sekarang dy da betol-betol berubah . dy skg sggup maki kutuk aku macam2 kat blkg aku. sedangkan time couple dy ckp aku lah pompuan terakhir bg dy . walaupun clash tetap dy igt aku dy nak tggu aku smpai aku abesh blajar . than skg dy couple gn mkwe kwn dy sendiri tergamak dy buat aku gn abg spupu aku :< dy ckp at kwn2 dy ade budak rmpas aku dri dy. Pdahal dy yg rmpas mkwe org.sggup dy rembat awek kwn dy sendiri . Yaallah sedih nye . tergamak tikam kawan dri blakang . Subahanallah !! dy jugak skg dah byk buad hal . cincin aku pulak dy taknak bg . sedih :( cerite aku kene game pulak lagi ah menyakitkan hati . tepat pukul 12.30 time tu jgak aku kne game gn bdk2 lpk . kuang ajar btol ~ mnx cpl menyamar jdi org laen tup2 aku kne tipu hari yg same rupe nye sume rancang EX aku jgak yg tak gune tuh . pndai betol dy mengarah org . tpi sume nye da kantoi . dy buad tak tau . Aku gn bdk2 lpk tak puas atey gn dy , dy yg rncg sume dah kantoi . skg dy lari lpk at tmpt laen. byk alasan .. nak tipu pun agak2 ah sikit .. tak nak mengaku pulak ( habis ah malam nie dy kene pukul gn budak2 lpk) YES !!!!!!!!! aku suke , suke giler ! da maki aku macam2 . tapi tak nak ngaku . nak kene terajang nie .. JAGE KAU !!! AKU REMBAT PALE KAU GN HELMET . SIAP AH ! =P sampai sini je cerite jieya bye . assalamualaikum :)

Some Words ;



Hello and Welcome to my bloggie. You have entered on my corner
I just shared what I like and feel.
Hate me ? just go to (x) symbol and click that :).

Updates : No Harsh Word Please :)

Talk here ;



♦ URL blog only
♦ Harsh words & Anon not allowed



Credits ;

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : Jieya

All rights reserved ® Jieya 2012.