Mrs S

★ ★ ★ ★ ★
KL twin tower cantik bile time malam (bling-bling)
Thursday, 10 May 2012 09:37 0 Atashinci(s)


hai semua , aku baru balik dari kl , pergi amek barang tapi tak tau ape name tempat tu ! haha 
best malam-malam round kl , dapat tengok kL twin tower tadi WAHH ! cantik giler sakit mata aku tengok BLING-BLING tak kelip mata aku tengok KL twin tower tau , hehe batak kan aku .. biaLaa tengok KL twin tower malam-malam bukan selalu pun .. just kadang-kadang jer !! sumpah bapak lawa ! hahahahaha :D #yaallahbataknyeakunie . hahahaha > tapi best laa ! hohoho :) oke laa aku bye tuu je aku nak kongsi cerita gn korang semua malam nie ,, harap-harap tido nanti dapat mimpi kl twin tower mesti best hahahaha ..... kbye TATA :) 

Some Words ;



Hello and Welcome to my bloggie. You have entered on my corner
I just shared what I like and feel.
Hate me ? just go to (x) symbol and click that :).

Updates : No Harsh Word Please :)

Talk here ;



♦ URL blog only
♦ Harsh words & Anon not allowed



Credits ;

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : Jieya

All rights reserved ® Jieya 2012.