Mrs S

★ ★ ★ ★ ★
Doa harian aku ..
Thursday 23 February 2012 06:16 0 Atashinci(s)


Yaallah kau kuat kan lah diri ku Yaallah agar aku dapat tempuh segala cubaan , dugaan , derita , kesusahan yang kau turun kan padaku Yaallah , aku berdoa siang malam . untuk kuat apabila dilanda kesedihan . Kesedihan aku di sini terlalu banyak, dan kau sahaja yang tau bagaimana aku meneruskan hidup ku selama aku masih membuka mata di dunia ini . Banyak cubaan yang aku lalui tapi hanya diri ku dan tuhan yang maha esa sahaja yg tau betapa pedih nya hati ni bila di maki, di kutuk , Yaallah ....................................... aku memohon padamu kau hentikan lah semua itu yaallah kerana ia sangat membuat aku terseksa , kau bukanlah pintu hati mereka agar mereka selalu berada di jalan yang benar , kau berikan lah mereka hidayah Yaallah . Kau ampuni dosa mereka . Sebagaimana kau menjaga ku dan kau telah ampuni dosa-dosaku, Yaallah kau lindungi aku dari segala kejahatan . kau jauhkan aku dari segala maksiat dan fitnah , aku memohon padamu Yallah. Yaallah Ya Tuhan ku , kau ampuni lah segala dose mak ayah ku , kau golong kan lah mereka orang-orang yg beriman , kau ampuni segala dosa adik-beradik ku kau lembut kan hati mereka , supaya mereka ke jalan yg lebih baek , AMIN YAROBBALALAMIN ...... KAU LAH YANG MAHA PENGAMPUN DAN MAHA PENYAYANG > assalamualaikum , selamat malam semua BYE-bye 

Some Words ;



Hello and Welcome to my bloggie. You have entered on my corner
I just shared what I like and feel.
Hate me ? just go to (x) symbol and click that :).

Updates : No Harsh Word Please :)

Talk here ;



♦ URL blog only
♦ Harsh words & Anon not allowed



Credits ;

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : Jieya

All rights reserved ® Jieya 2012.